dagens

Dagens vill ha: 24 december - hej newyork
Dagens klädsel: tajts, tubklänning liten tröja .. . på kvällen mjukisar
Dagens smink: allt du kan tänka dig.
Dagens frisyr: flätad lugg ;)
Dagens låt: Jul låtar
Dagens saknad: ärlighet
Dagens dummaste: Det vet nog dom flesta!!!!!!!! iaf dom som ska veta
Dagens misslyckande: dagens misslyckande giver jag till Madde som kom in i klassrummet med sina stayups halvägs nere hahahahhahahah VILKEN SYYYN ! förlåt madde men jag lära (a) känd dig som en kändis ;)
Dagens drog: Mina brudar!
Dagens köp: julmust!
Dagens godis: chokladkalender och ett godishalsband
Dagens humör: Upp och ner, typ arg så fort jag inte pratar med någon av mina älsklingar
Dagens tanke: Världen kan gå och lägga sig framför en bil eller något

Kommentarer
Postat av: Kändis Madde

Haha, ja den bjuder jag väl på då men asså fattar du eller vad jag va sur för dom där fylona på bussen? dom satt med en jävla rutten julgran,och en gammal klocka från 1800 talet. asså skaffa ett liv:D och så hadedom en yxa jag vågade inte utlösa ett pip från mina läppar jag var livrädd fatta två fyllon höga som hus med en yxa och en shäfer. LÄSKIT!

2008-12-04 @ 01:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0