fikusar =)

Hej fikusar!
Kom nyss hem från stan där jag har myst med Louise och Madde! Har även vart hos polisen en stund.
Innan det så har jag vart i skolan bland idioter, mimmi, madde och louise.. och det behövs inte ens nämnas så därför skriver jag lite om hur vi avsluta året på Thoren ;)
Det blev fackeltåg med hela skolan genom stan fram till stadsparken där vår rekotor höll ett vackert tal!

Det jhände väl inte så mycket mer än att vi mest var rädda för att de som stod bakom oss skulle tända eld på oss. höhö men så blev de inte den här gången iaf!

Nu ska jag planedra dagen med Mims =) pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

2008-12-19 @ 18:37:18
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0