Hanna i USA

Tjena!
Sitter i sängen nu, har nu under morgonen hunnoit bada, kollat film, myst, dansat lite och allt möjlit :p och klockan är hä i NewYork lite efter nio! Idag står shopping på schemat hoppas jag! weho! Heeeeeelt sugen. Sen vill jag till Time Square ikäll igen, de är  häftigaste jag vart med om i hela mitt liv!

Utanför fönret hör man sirener från polisbilar och sådär =) Låter typ sompå film så de är helt sjukt! Jag vill aldrig aldrig aldrig hem!

Nu måste ja väcka Oskar och Victor, så dom blir klara och jag får gå ut igen:D iiiiiiiiih!!!!!!!

Uppdatering ikväll igen (natt för er) pusspusspusspusspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Therese

man kan ju tro att man ska tycka att det är störande men man blir så facinerad :D älskar pulsen.

2008-12-26 @ 19:44:13
URL: http://theresaan.blogg.se/
Postat av: dinkorrrrrv

kom hem kom hem kom hem :D <3<3<33<333333

2008-12-27 @ 08:59:38
URL: http://elinhlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0