Hanna i USA

Nu är det så att jag en engång inte kan sova :D hihi, även fast jag är uppe sent och allt, ganska jobbit!
Igår var de shopping, ChinaTown och Bio på Schemat.  har fan blivit bra på att hitta här New York och bättre på engelska. Bara man vill så går det. Jag kunde förstå nästan heeeeela filmen igår .. Såg på YESMAN med jim carrie och fybubblan vad mankrattade, för de färsta så var filmen sjukt rolig hahah men sen så skrattade och kommenterade allla usaiska filmen :p för så gör man tydligen här och då blev det ändå roligare :p hihi.

Vi tog en stor popcorn och en stor cola var allaihopa, och de va verkligen STORT! Fk i mig en tredjedel. Plus att dom frågade om man ville ha smör (?) coh jag och nina trodde dom mena dom gula popcnen så vi sa ja, men då va de flytande smör som dom hälde över. Stank fis och smakade värre hahah :D och läsken var så stor att jag lära springa och akutpissa tre gånger under filmens gång =)

Ja n vet ni hur det går till på en amerikansk bio typ, de va också en upplevelse för mig måste jag säga :p hihi.

ChinTown var inget speciellt. De stog mestKinesier och ropade att mankulle köpa deras "äkta" "lolex" hahah! Så vi barn tyckte nog mest att det var drygt att gå där ;)

Skulle än en g¨ång åka upp i mpire State Building men devar dimma så man såg inte ens tornet när man stod på marken :p öhöh. Köptew förresten världensoolaste smink! Tänkte visa mina brudar innan jag säge va de är

SAKNAR ER ELÅN OCH MIMS!! när jag kommer hem blir de party för jag försmäktari sorg utan er!!!!!!!!!!!!!! Love you görls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0