Hanna i USA!

Tjenixen.
klockan passera nyss fem på morgonen/natten hoser medan den är elva på kvällen här, så jag sitter här nybadad och smaskar ben and jerrys samtidigt som jag kikar bilder från dagebn =)

De har blivit mycket shoppande idag oc h i tjejer har vart igång hela dagen. Började med att åka tunnelbana till något mamma sa att de skulle vara bra affärer i, jag och nina håller nog inte med om de :p Sen sögs mamma upp på en låååång och stor bro så jag och nina tvingades ¨gå en promenad över hela brofast vi inte skulle behöva promenera idag.
Gick över till brookelyn och kolla in ghettot, åt mat och kollade på tjockisar och ortodoxa judar. Härlig blanding ;)
Sen tog vi tunnelbanan till time square och broadway. Då blev de shoppning och jag handla mina älskade älskade älskade skor bland annat =) åååh

Sen blev det hardrock cafe på kvällen =) hihi..

Nu kom nina så nu ska vi nog kika film. Kyss och smek, väderlek

Påtal om väderlek så har det vart ungefär sommarväder här idag! Gått runt i tshirt och allt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mimmi

JAG SAKNAR!!!!

2008-12-30 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0