Hanna i USA!

Hej !!!!!!!
esan gick bra mewn jag har nog aldrig vart så trött i hela mitt liv, höll på att bryta ihop och sådär :p men nu har jaghaft en heeeeeeel dag här och det är underbart, har vart ÖVERALLT nkan tänka er i NEWYORK på bara en dag! Som tillexempel sett frihetsgudinnan, time square o gått runt i Central Park!

Jag älskar det här och bilern från resan kommer senare för jag ska kolla på ensamhemma nu. På USAiska dock, men jag har ju lite foolk att fråga här vad som sägs =)

PUSSPÅER!!!!!




Mimmi och Elin, Älskar er och saknar er. Såg dig idag mimmi, så jag saknar elin mer ;) höhö

Bild på mimmi:

Kommentarer
Postat av: Mimmi i Sverige

JAG saknar ihjäl mig... du såg mig, men inte jag dig!

2008-12-26 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0