HanniTheSvamp

Idag när jag och Elån praktikade så fick vi bära in en stooor kastrull med brunsås med svamp i till disken.. Bestämde oss för att vi skulle blötlägga kastrullen så de skulle låssna lättare när vi diska och när ja ska lägga ner kastrullen i vasken för att hälla vatten i den så tappar jag den och de skvätter upp sås över heeeeeeeeela mig, mest i ansiktet.

Hahahahahahaha, Elån retades och sa SH (svamphanna) och HTS (HanniTheSvamp)
Som tur va så luktade jag inte svamp efter detta och vi kunde tralla på "I kinamockaskogen" i godan ro!




och förresten, du är en apa!
eller nä, värre

du är en MEGAapa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhaha vems ben på bild?

2008-12-04 @ 20:20:50
Postat av: Anonym

eller huuuuur, vems ben ?

2008-12-05 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0