HG listar.

Tre negativa saker med att vara ensam hemma..

1. Det är tyst heeela tiden! - Hatar att höra när tillexempel en bil åker utanför eller när pelletskaminen omladdas. de betyder veeeklgen att det är för tyst

2. Man måste sova ensam - Mörkrädd som man är är de inte kul, ligga och inbilla sig sjuka saker hela tiden!

3. Man måste laga mat - Jag tror jag är en av de sämsta i världen på att laga mat! utan tvekan helt klart.. .

Mitt senaste bevis på nummer 3 hände alldeles nyss.. Jag skulle steka på köttbullar och göra snabbmakaroner.
De blev mörkbruna/svarta hårda bollar och något degia överkokade mackaroner som jag försöker tvinga i mig nu..

Men mitt senaste motto är
"Överdriv med ketshup och ALLT blir gott!"

♥ HG - HanniGörl


Kommentarer
Postat av: annnna

tips - köp en färdig grillad kyckling och en potatissallad. Sätt på en film och sätt dig på golvet och ät med händerna och en sked :) garanterat gott, kladdigt och högljudt.



2008-12-01 @ 23:32:54
URL: http://malmhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0