miss my babies!

Snön lyser inte vit på taken, endast Hanna är vaken!
Alla dönickar utan mamma (tror jag) sooooover!
Jag kunde inte för nina tog ju allt täcke =(=( bad görl!

Idag blir det shopping, kanske åka upp i empire state building eller hur de stavas sen så blir det bio ikväll..
Igår vart det shoppa, gå runt en maaassssssssaaaaaa och time square igen! Alltså det ärsjukt vad coolt är där. Jag har ALDRIG vart med om något liknande! sagt det förr och säger det igen, jag vill aldrig hem.

Jag vill dock att Mimmi och Elån kommer hit, så dom får uppleva samma sak med mig = ) de hade vart trevlans!!!!!

Nu ska jag klä mig och mysa lite i sängen.

PEÄSS,
jag åt världens godaste ben and jerrys igår! Ny i USA!


Kommentarer
Postat av: Mimmmii

du ska bara veta hur mycket jag längtar efter dig hannii! jag saknar oss

2008-12-30 @ 22:32:38
Postat av: Mimmmii

du ska bara veta hur mycket jag längtar efter dig hannii! jag saknar oss

2008-12-30 @ 22:32:42
Postat av: Mimmmii

du ska bara veta hur mycket jag längtar efter dig hannii! jag saknar oss

2008-12-30 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0