ohnooow

Godmorgon fänz och bloggis!

Ligger fortfarande i sängen och känner mig inte direkt stressad eftersom jag inte börjar förrän två. Så jag tänkte passa på att skriva ner veckans planer ;)

Måndag - Skola, stan, säga hejdå till Elån.. .
Tisdag - Skola, dädididjej!
Onsdag - Skola, ?
Torsdag - praktika, ?
Fredag - praktika, kika idol och N kommer!!
Lördag - Köpa alla julklappar om jag inte är klar
Söndag - slapp dag med aa

Så dagens planer är att jag ska fxa mig lite nu, sen ner på stan och kika julklappar. Har bara tre kvar att köpa till, dom tre svåraste!! hihi. Sen blir de skolan och så ska jag säga farväl åt Elån. Åh vad jag kommer sakna min älskade! Tur att mimmi är kvar =) annars hade jag nog dött!!!


Kommentarer
Postat av: Gynning

Haha snyggt ;-)

2008-12-08 @ 12:50:42
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: marcus

Såg himla roligt ut det där. :)

2008-12-08 @ 12:51:03
URL: http://mktbra.blogg.se/
Postat av: Bloggcoachen

Såå jävla snyggt ;)

2008-12-08 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0