passkort!

Tjeniz,

Idag när vi praktikade så va de elåns sista gång. De va sorligt.. .Vi lära dock gå till två för att fixa en grejis och sen så gick jag till farbroblå. Där fixade jag ett pass.
- och ja måste säga att det är konstigt att någon som mig, som alltid är snygg och blir bra på alla kort inte riktikt lyckades få till de när jag skulle ta pass. - får läsas med en smula ironi

Man skulle se alvarlig ut, så jag spärrade upp ögonen och bet mig i kinderna, så jag såg mest galen ut.. . Ingen skulle våga släppa in mig i sitt land om jag såg ut så haha., så jag fick ta om de...  alltså de där med att vara avslapnad i ansiktet är nog inget för mig iaf.. .

tänkte ändå bjuda på den mest allvarliga bilden på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Claudia

Det gick säkert bra, du är ju jätte söt ju

2008-12-05 @ 21:23:25
URL: http://claudiahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0