Smaklig måltid syndare!

Mims är och äter paj!
Själv ligger jag i de mysigaste mykläder jag äger, och kollar på MTV medan jag städar lite halvt IBLAND
Faktiskt så känner jag för att bara för att ligga så här fram tills jag åker till Uvesa! Men det blir andra planer för mig satt..

Ikväll blir det nog bara mys!!
Imorgon blir det lilljul hos dädididjej med familjen där.
Måndag ska jag och Emsi till Ralfie =)
Tisdag ska jag packa packa packa och fixa fixa fixa!!!
Sen åker vi! Jag längtar ihjäl mig!



PUSSPÅER


Kommentarer
Postat av: c

åh vad roligt, lyllo dig!

2008-12-20 @ 16:58:25
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: Mimmiii

du är så vacker!!

2008-12-22 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0