söndag.. .

Idag är det en obra dag!
För jag ska jobba.. . inte apkul sådär då, tur att elån jobbar också. annars hade jag nog  vart typelityp död.. Men de är sista gången nu =) hihi. Sen ska jag bara gå och längta efter USA förstår ni =)

Har iaf börjat dagen med plugg, kommt en  bit på väg men de känns inte mvg kvalité än så jag får finslipa lite hih (a) Så nu ska jag antagligen duscha och sen kanske plugga vidare? eller ta de lugnt med sunesjul innan jag åker och jobbar..

Igår efter middan så kika vi mirrors, den va inte så dålig som alla säger men den va lite överdriven ibland. men de gör inget, för vi är också  överdrivna ibland ;D hihi. Så efter filmen gick vi in till stan för vi var så sugna på glass, och  tjockisar som vi är så lära vi fullfölja våra behov =) hih. Träffade lite kult folk och lite okult folk och sådär ni vet ;)

Det roligaste var iaf att jag såg en kille med tre framtänder,
- det har jag aldrig gjort förr =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0