tudelooooooo

HejFänizaR!!!

Har precis uppdatera Elån om vad som händer i Gävle och våra liv här. Glömde skriva att de är folk som tror att vi har starta en skvaller blogg på skolan. HAHAH jag dog när jag fick veta de.

Men de är ju såklart tjejerna i business som tror de eftersom att vi är centrm i deras liv och allt dom pratar om handlar om andra människor =) typelityp ;)

Så NEJ, vi har ingen skvallerblogg, om jag tycker något som någon så säger jag de till dom eller håller käften om de. Funkar inte som er bittra människor som lever på att snarka massa skit =) hihi

PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man fattar direkt vilka du pratar om i BUSINESS 2 A !!!! HAHAHHAHAHAHAHA så klockrent!

2008-12-20 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0