det brann på jobbet!

Idag har vart en av de mest händelsefulla dagarna på praktiken.
- Det började brinna i kaffebönorna,
- Elin fick bränblåsor i ansiktet,
- Elin ramla i diskrummet
- Jag fixa blinddejt till Tony
och mycket mer saker.

De med branden var iaf grymt läskit/kul!

De började brinna i en ljuslykta med kaffebönor. Elin gick dit och började blåsa utan resultat,
jag stod mer i bakrunden och var rädd.

Ljuset smällde och de flög hett flytande stearin överallt. - mest i Elins ansikte!
Elin var i chocktillstånd och folk började fråga hur de gick.
Efter några minuter när jag försökt få ett ord ur Elin sa hon bara

- "Jo de gick bra!"
ssen städade hon lite och gick därifrån.. .
Det visade sig efter hennes chock att de inte alls gick så vidare bra!
Elin har nu blåsor i ansiktet!

Min stackars älskade vän!

Kommentarer
Postat av: ELÅN :D

du är min älskadekåååmpis :D

men mina blåsor är fula :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0