nagellack

Jag har blivit beroende av ett nagellack, eller okej.
Jag har alltid älskat nagellack men nu harjag hittat vinterns färg, som jag verkligen kommer att trötta ut för att det är så himla sött =).

Här är det, ett silvrigt med glitter. Jag måste ha stans snyggaste naglar!


Sen så har jag märkt att jag har fått ett beroende av nagellack i andra färger,
som rosa och lila. De här fyra nagellacken plus de silvriga har jag köpt den senaste veckan, bra där hanni


två lila och två rosa <3 love it

xoxo
Hannigörl

Kommentarer
Postat av: Trixie

har du testat viva la divas silverglittriga nagellack? det är skitbra, och billigt:) fast det är ju iofs depend också, men det är mer i viva la divas.

2008-11-04 @ 17:58:19
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0