no pratktik for Hanni

Hellu dönickar.
Siytter hemma nu,ska snart sminka mig sen kila iväg då =)
klarar inte av att vara hemma så nu drar jag till på lördag!
SKÖNT med stora bokstäver..

Iaf så har jag ingen praktik imorgon och behöver inte komma till skolan så ni kan ju tänka er vad jag ska njuta av en leedig fredag =) puss på den! Har  tyvärr ett prov att plugg till så det ska jag göra i helgen också. Så att jag inte glömmer bort det helt och hållet. Måste lära mig att inte skjuta upp saker som jag är vääldigt bra på.. (a)

Nej jnu måste jag kladda på mig lite sen springa iväg på äventyr.
För jag är en äventyrlig tjej så jag blir nog borta hela natten ;) hähä.
Kanskehörs imon, eller på löördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0