utmaning

Jag satt i duschen och funderade på mitt liv,
och kom fram till att jag skulle börja äta gröt till frukost..
Så jag smsa min lillasyster och frågade på momangen om hon kunde förklara hur man gjorde gröt.
Men de visste hon inte, så då insåg jag, att det skulle bli en utmaning!

Jag skrev de till henne och kom på mig själv att jag inte tycker om sån där havregrynsgröt
så de va alltså två utmaningar i en utmaning, för nu måste jag lära mig tycka om de.

Ska börja äta frukost, lunch och middag de är därflr jag ska äta gröt, för att få i mig något på morgonen..
¨på senaste tiden har jag bara ätit lunch.. .

och hur coolt är inte de här?
Att i stundens skrivande kom jag på att det här är TRE utmaningar

1, lyckas laga gröt
2, kunna äta gröt
3, äta frukost, lunch och middag..

är ja inte frän så säg?


Kommentarer
Postat av: annnna

haha ball, kom fram till samma sak idag, det med gröten då :)

2008-11-27 @ 22:21:36
URL: http://malmhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0