förhållanden

Jag tror inte att jag är som andra tjejer när det gäller förhållanden, speciellt inte efter allt jag gått igenom och hur ont kärleken har gjort mig, vill inte ha ett förhållande, vill inte vara kär, vill inte krångla med mina känslor och släppa in någon i mitt liv, vill helt enkelt vara bara hanna och inte behöva ha överseende när jag gör saker, inte behöva berätta vart jag ska och vad sjag ska göra.. .

Men visst saknar jag myset ibland, eller okej, väldigt ofta, tänk er att en gång i månaden, få ligga ppå någons axel, få höra att man ser bra ut och bara mysa till en film samntidigt som man äter något gott eller bara ligga och höra den andras hjärta slå och se bröstkorgen röra sig när denne andas.. DE är vad jag saknar, närheten somman endast kan få känna OM man är i ett förhållande.

äh man kanske skulle skaffa sig ett sånt där förhållande som vänner med förmåner eller vad det heter.. eller ännu patetiskare, ett kk, fast då kommer ju inte myset med. haha.

jag klarar nog av att vara bara hanna och vara ensam,
jag klarar av att missa allt det bra i ett förhållande
för jag klarar inte av att gå igenom det dåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0