18års kris

Hört talas om en 18årskris någon gång?

Det är de nog inte många som har. Iaf så befinner jag mig i en, får verkligen ångest när jag tänker på att jag fyller ARTON ÅR! De var ju "gammalt" för några år sen, de fanns inte på kartan. Sen så är de hysteri om att det är såååå underbart att fylla 18. Men jag ser INGENTING positivt med det.. På riktigt kanske. Det ända är väl isf att man slipper underskrift från föräldrarna och sånt..


Jag vill inte fylla 18. Jag vill vara 15 år, aldrig behöva oroa mig för något och njuuuta av livet..

Louise och Jag, 15år och lyckligast i världen


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

haha jag kan erkänna att jag hade lite panik och tänkte också sådär typ haha :D tanken på att jag fyller 19 skrämmer mig lite också faktist :D

2009-01-21 @ 23:54:55
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0