50 sanningar om mig

1.       Jag har gjort en skönhetsoperation

2.       Jag är rädd för allt ni kan tänka er, mest döden

3.       Jag är inne i en 18års kris, tanken av att fylla 18 skrämmer mig till döden

4.       Jag är rädd för att släppa in folk på livet

5.       Min lillasyster betyder ALLT för mig, verkligen allt

6.       Jag har dåligt självförtroende

7.       Jag har en bror (tydligen inte många som vet det)

8.       Jag har fyra stycken som jag räknar som systrar, nina, mikkis, emma och sandra.

9.       Jag har inte gråtit åt annat än filmer sen mars (eller en gång innan usa, men de va inte åt nå spec :p)

10.   Jag är latast i stan I think.

11.   Jag går efter uttrycket (hellre ett kilo för lite än ett för mycket) jag tycker inte att jag väger för lite dock hähä

12.   Jag tycker att det kan vara skönt att åka buss (det går lixx inte att stressa då)

13.   Jag har mycket längre underkropp än överkropp.

14.   Min navel sitter ovandligt högt upp

15.   Jag tycker att rosa är det finaste som finns

16.   Kepshup passar till allt! Muuuuuuums

17.   Jag HATAR skräckisar, ändå kollar jag på de JÄMT. Älskar väl att vara sådär riktigt rädd =)

18.   Att gå på bio är bland de mysigaste som finns, speciellt med de som betyder mest

19.   Ice Tea har blivit lite smått av en drog för mig.

20.   Blondinbella är min idol!!!!!!!

21.   Elin och Mimmi är mina bästa vänner =)

22.   Jag saknar sommaren 2006 och när alla brudar va togäther jämt!

23.   Jag missbrukar shoppandet av skor (a) - köpte nästan bara skor för HELA min lön i somras

24.   Jag har tårar i ögonen just nu (kollar bonde söker fru HAHAHAHHA)

25.   Jag vill heta Glassel - mammas flicknamn

26.   Jag är dålig på namn

27.   Jag vill lära mig äta mörk chocklad!

28.   Att vara nyttig är SJUKT svårt

29.   Jag säger ALLT jag tycker

30.   Men är blyg för killar

31.   Om man googlar på bilder på Hanna Ekelund så kommer jag och en porrskådis upp

32.   Jag tror på spöken och något övernaturligt

33.   Jag är rädd för att någon ska ta tag i mina fötter när jag går ned för trappen

34.   Jag är klantig och ramlar/gör illa mig på annat sätt VARJE dag

35.   Jag tycker inte om kött och sånt så mycket.  De är tillbehöret som potatis, pasta, pommes och ris som är de goooda =)

36.   Tre saker jag är nöjd på min kropp är ögonfransarna, öronen och naglarna (a)

37.   Jag får väldigt ofta komplimanger för mina ögon

38.   Trots att jag har dåligt självförtroende så vet jag att jag ser bättre ut än vissa andra (a)

39.   Jag är beroende av min mobil, sover alltid med den i handen

40.   Jag är ALLTID inne på msn, även fast jag inte sitter vid msn eller svarar när folk skriver =p

41.   Jag tror inte på kärlek överhuvudtaget

42.   Men känner ändå att jag saknar att mysa med någon och lita på någon fullt ut. Tyvärr så är den tilliten borta!!!!!! För en idiots skull

43.   Jag har dåligt minne, riktigt dåligt

44.   Jag vill ha bättre kontakt med min pappa

45.   Och med min lillasysters pappa

46.   Kaffe är äckligt , om de inte kommer från starbucks, mmmm beroende framkallande

47.   Jag är blekfis jääämt

48.   Jag har lätt för att få bra betyg

49.   Jag fattar inte "bloggmodet"

50.   Jag har blitt laktosintolerant


Ah de va alltså 50 saker om mig som du kanske inte visste, tänkte först skriva hundra, men vafan de tar ju fyra dagar.


Kommentarer
Postat av: anna boström

varsegod :)

vart har du gjort skönhetsoperation? asså vart på dig



jaha okej, då ska jag titta där :)

2009-01-26 @ 21:52:18
URL: http://abostrom.blogg.se/
Postat av: anna boström

Vart är du ifrån? :)

2009-01-26 @ 22:36:53
URL: http://abostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0