Äntligen Lörda

Jag kom prick innanför dörren, har vart ute i snöstormen och uträttat lite ärenden, bland annat tagit ut pengar och skulle köpa läppglans och lite mer. Men mitt älskade läppglans var slut =( så jag får välja mellan dem jag har hemma istället, Men det är inte fyskam de heller =)


Ska strax duscha och sådär som man gör om man är fräääsh ;) och sen ska jag fixa lite, kanske städa lite, mysa lite och kolla film. Senare kommer alla hit och ikväll blire fest med ALLA :D iih kuljuuuh, fast jag är ju med alla varje dag men ändå ;) jag trivs i allas sällskap :D haha. Åh jag är så glad att det blir fest ikväll för då vågar jag slösa lite på min bodylotion som luktar så jäääääävla gott. Typ som om man kan äta de :D så folk kommer smaka på mig ikväll höhö,jag är så kul =)


HEJDÅ!


Köpt i USA, från Victoria's Secret, 12 dollar! luktar godis.
Köpte en varsin till Mims och Eliin, dom trodde att de va ätbart =D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

det är ätbart, äter det varje morgon ;) MUMS

2009-01-25 @ 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0