barnfri kväll

Hej på er =)


Jag har vart ute HELA dagen och kom alltså prick inför dörren! Blev först att uträtta lite ärenden med min pingla.  Sen åkte jag hem till Nina och Ralf och gav nina liten överraskning, ååh vilken snäll storasyster jag är!! Och så fick jag äntligen pengarna av raffe =) Plus att jag fick lön idag också, men callup kan ta sig därbak lixx..


Kvällens planer var egentligen att agera mamma hos elin till hennes makes syster, MEN nu är de så att vi är barnfria så nu ska vi agera barnfira mammor ist ;) höhö Ska bara få i mig mat sen åker jag till görliegörl!


PUSSSSSSS

bild från dagen, orkar inte rotera, men eftesom dom flesta har bärbar dator nu förtiden så är de bara att vrida huvudet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0