Bijon

Heeeej bloggen,

Igår var jag som sagt med Elin, Carlros våldgästade ett tag också men inte länge alls. Sen kom mimmi hem till elin mot kvällsningen =) Elin och jag käkade och mimmi satt vid datorn, sen så promenerade vi ner till stan, fyfan va hala strumpisar jag hade i mina skor (skorna som är uppe i headern) så det slutade med att jag slet sönder strumpisarna och sen gick de super bra att gå =)


Gick och köpte lite godis och sen till bijon, såg "I taket lyser stjärnorna", filmen var riktigt bra men inte lika bra som boken. Den hade mer känslor i sig, medan filmen fick med sig tittarna på ett helt annat sätt med skratt och gråt och sådär. Slutade med att vi inte kunde dra någonstans efter bijon eftersom vi var helt röda i ögonen :p så vi väntade på bussen och då kom mattias, hans tjej och ryström och höll oss samtal. Sen åkte alla hem och jag somnade runt tre skulle jag tro =)

Vaknade för en stund sen och skulle egentligen träna halv tolv haha bra gjort hanna (y)


Hoppas jag får träffa dig snart.. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0