Direkt från skolan!

Heej =D

Sitter på försäljning och service kursen nu och glassar lite med amanda och elin. Hähä. Jag har gjort klart uppgifterna för den här halvtimmen förstår ni så jag och Amanda kan göra lite vad vi vill medan mitt ig barn elin är huuur seg som helst =) hihi.


Idag får jag lååååång helg igen pga praktiken, eftersom att jag och Elin inte har någon, men vi ska ju ändå vara i fullfart och leta apu under morgondagen på köpis. Blir lätt kääk där också.


Så eftersom att jag har lill-lördag idag så ska jag träna sen bara ta de lugnt, som en vanlig dag alltså. Sen ska jag se twilight igen, eftersom att den filmen är sjuukt bra. Något att rekommendera! Nu ska jag snarka andra avenyn med brudsen ;) höhö


TJARÅÅÅÅ♥



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0