Fniss på bloggisar!

Hejsan, km nyss hem efter att ha fikat med elån i fyra timmar, mims dissa oss ;) höhö. Men jag fick iaf världens sötaste present av min käraste elån! på rikigt.blev super glaad =D hihi.

Efter att ha fikat i fyra timmar så måste jag säga att de syns vilka tjejer som bloggar :p, et stort exempel är när de tar upp kameran eller mobilen och tar kort på fikat och sen får deras kompis ta kort när dom sitter lite oförberedd med en latte i handen ;) haha fniss på er lix.

Imon börjar mitt och elins nya liv och nu ska jag redan gå och lägga mig, helt trött.
Ska se OTH tills jag somnar (a) myspys och myspuss på er.

eh,funkar inte att ladda upp bilder så HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0