fullrulle

Tja Fänz!

Ligger under täcket nu och ska snart sova, för mindre än en kvart sen så kom jag hem från elin med bussen. Det är sorglit! hihi.

Jag  gick hela vägen, myspys ju, elin möttemig vid konsum, men de va stängt!
När vi kom in till elin så upptäckte jag vädligt O-mysig sak! hahahhahahahahahhahahahahahhahahahahaha o ssooom jag skratta, men jag var faktiskt inte den ända som skrattade åt den där saken, och sen hittades en ny sak. hahahha Jag undrar vafan elin gör egentligen :D

♥ ah men så kolla vi bloggisar,
♥ kolla Saw5, som va apläskig 
♥ läste merbloggar,
♥ kolla oth,
♥ undersökte en sak,
♥ missa 2 and a half men
♥ och tacka nej till onyttigheter.

sen gjorde vi en bus sak också :D Jag älskar att ha roligt med elin, allt roligt blir dubbelt så roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0