Godmorgon!

Nu vaknade jag prick och skulle egentligen ner på stan med elin tidigt,
Vaknade av att mobilen ringde fyra ggr men jag hann inte svara - olika personer vaje gång
dom måste planerat att ringa exakt stidigt för de va alltså fyraolika pers på fem min

Hann iaf svara när mimmi ringde och va lite halvdöd sådär när jag snarka med na :)
men hon är så söt så sööööt =)
Efter så kolla jag igenom sms, 37 olästa. Vad vill folk egentligen, typ 12 av dom va från elin
skulle ju gå på stan men hade sovt över, så nu ligger jag och chattar med elin , (hihi kult ord  - chatta)

Nu ska jag kolla på min dröm tatuerng som jag ska göra dirr jag fyller 18!
pussispussispussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0