Gofis

Fyra dagar tog de att gå igenom ALLA bilder jag missat på bdb och de mest intressanta blogginläggen. Eller okej, jag ha fem inlägg kvar men dom skrevs nyss så ja ska läsa dom innan jag kan hurra också ;)

Elin och jag skickade som vandligt sms tll vrandra igår där hon skrev ordet Gofis,
ja har själv använt de flera gånger men igår lät de så äckligt. Vadå GoFis?? En god fis liksom!
Hur kan en fis vara go? Nä jag får nästan kväljningar och märker när jag läser de här hur sjukja är

Nu ska jag in i duschen och prova skriskor! HEDÅ! (internt)


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Vad snygg du är på bilden & antagligen annars också ;P



/ En tjej i storstan

2009-01-04 @ 21:35:51
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Vad snygg du är på bilden & antagligen annars också ;P



/ En tjej i storstan

2009-01-04 @ 21:35:52
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0