Häggen <3

Elin Hägglund, behöver ja säga annat än att jag och bruden passar ihop som pusselbitar? Du är så braaaaaaaaaa och jag älskar dig =D!!!  tänk att två människor kan tänka så lika om ALLT, lite läskigt ibland när vi pratar om sjuka saker vi brukar göra när vi är ensamma och de är EXAKT samma saker ;) hahha


Jag och Elin har vart på Yoga, det var, lärorikt. Hahah ingen av oss har vart på det tidigare, tänk er super seriösa kvinnor från 17 och uppåt som sitter i ett mööörkt rum med massa ljus, lyssnar på harmonisk musik, andas efter instruktioner och blundar medan de gör övningarna, hahahhahahahahahah behöver jag ens nämna att vi fick några skratt anfall och MÅNGA arga blickar i salen. Musiken var så tyst, att man hörde när vi viskade MINSTA sakerna, hahahha. Och därför fick man ju mer skrattanfall.


Sen att båda är OVIGA som getter (om getter är oviga?) gjorde inte saken bättre, vi skulle ligga på skuldrorna och lägga benen över oss och ha tårna i marken. Medan jag låg där och var riktigt säker på min övning så kollar jag mot elin. Hahhahahahahahah hon gjorde vääärldens konstigaste övning så jag bara bröt ihop kunde inte fokusera mig och fick slänga mig frammåt. Kollar sedan på elin och ser att två nybörjar-tanter också ligger och skrattar åt elin =D åh jag kan inte ens förklara hur fåligt vi passar in i en yoga klass när vi är tillsammans =D hahahhahahahahahhahahahahahaha. Men jag vill göra det igen, skratt och träning är en härlig kombination..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Läs gärna mitt senaste inlägg =)

2009-01-22 @ 22:13:42
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: häggen ;)

HANNA ÄR MIN BÄSTA<3 , du är mimn min min min så puss på dig!!!!!!!!!!!!!!!! haha tänk att tanterna faktisk skrattade haha nu dör jag

2009-01-22 @ 22:27:41
URL: http://elinhlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0