helgas

Hej :D


Länge sen må jag säga, men jag har haft fullt upp. I fredags blev de som sagt fest och ja, de började hos min fru, sen drog vi vidare på lagfest, faktiskt kul! Och sen så tappa jag och Elin bort hela världen så vi träffa några killar som vi åkte med till ett spökhus i ockelbo, och jag måste erkänna att jag var aprädd även fast jag inte ens klev ut ur bilen! Hahahha. Sen blev de nattkäk som alla bjöd oss på och så träffa man lite folk sådärååå.


Skit läskig kille va där förresten som följde efter mig och elin, typ jagade oss. Tillslut så slog jag honom i ansiktet och då blev han skit sur :p Alltså han måste ju fatta att de finns en gräns ;p Sen så går jag och pratar med några och så kommer han dit och säger att jag ska sticka, haha vilken kuling alltså =)


I lördags vaknade jag efter tre timmars hem, åt hotellfrukost och sen drog jag hem och soooov =) vaknade några timmar senare och tog bussen till raffe, mer vill jag inte nämna än att jag har haft roligare och vissa saker hatar jag =p.


Imorse vaknade jag och nina, låg och prata länge, sen träffade jag raffe i max tre minuter innan jag drog hem.. Kom hem, bytte om och åkte och träna med mamma och Elin, nu sitter jag här och myser lite, ska hoppa in i en dusch nu, fixa mig och åka på bio med Raffe och Nina, eller innan bion ska jag äta spagetti och köttfärssås :D muuuuuums vad jag älskar de! Mycket mycket kepshup skare va ;)

Hhähähähähhä, puss och tack till elin mimmi och mattias och alla alndra grappar från fredags =)

bilder från helgen kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0