Inget Censur =)

Tja,

Är på sjukt bra humör idag även fast jag fortfarande är så grymt besviken som jag skrev igår, MEN jag fick ett roligt telefonsamtal igår av  M, som skällde ut mig - och jag kunde inte bry mig mindre =) och förresten mina "kompisgäng" (ah man kan tydligen ha många gäng) så måste ni lägga av ;) och jag tror ni bryr er ändå mindre. Aja du kan inte ringa mig och tro att jag gör NÅGOT du säger åt mig efter vad du gjort mot mig, och du kan inte heller ringa och skylla saker på mig för vad mina kompisar gör. Men det är klart att JAG står upp för mina kompisar om personen du står upp för inte ens kan höra av sig själv =) Men de är ju bra att ni har varandra. Och, eftersom att jag är i stort sätt oskyldig till ALLT så borde ni tänka efter innan ni hotar personer hit och dit =) pussss


Och du förresten, har du tänkt på hur ni beter er själva? När folk kommer fram till mig och säger att dom går samma kurser som henne och att hon brukar sitta och snacka om MIG i klassrummena.  Sanningen är att jag är jävligt trött på er med, tjarå


Kommentarer
Postat av: Iza

Det man inte vet om sig själv vet alla andra.. -.-

2009-03-09 @ 02:06:06
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0