Julafton

Idag är det julafton =) hihi, va mysigt.
Eller iaf lilljulafton med mina älskade vänner Elin och Mimmi, eftersom vi vart ifrån varandra ett tag.
De blir fika på ny wejns bestämde jag nu såhär ite ifred ;) men jag vet att båda är fika sugen och elin är sugen a wejns :D och varför skulle inte mimmi vara de ;) man måste ju inviga de nya fiken i staden!!
Mimmi tycker runt fem tiden, därför röstar jag på fem bussen =D maha, så då blire 17,20 typ då =)
jag är världensbästa planerare förresten!

men åh vad jag saknat mina görls som ska få tv presentr av mig idag =) pusspåer


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Haha, vilken jävla go bild :D

2009-01-06 @ 12:59:58
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0