kanon idé

Jag sitter hos "alla" nu, det vill säga Elin och diggar musik och är lite fest fixad sådär :)
På vägen hit så tänkte jag på Johanna Green som döpt sina kontakter till typ kländisar så när mobilen ringer står de typ att de är gynning som ringer ;)

Nu är de så att jag är smartare.
Så jag ska döpa om mina kontaker till apkula saker.
Här är tre exempel :

Nina ska heta Ingen, så när hon smsar eller ringer och någon frågar vem de är så säger jag "ingen"

Elin ska heta Alla, så då kan jag säga "Alla skickar sms till mig"

Louise ska heta Jag vet inte, så när hon ringer och någon frågar vem de är så säger jag "Jag vet inte"

själv ska jag döpa mig till barbie på Elins mobil i smyg nu, hur tufft är de inte när barbie ringer!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag då? :O

2009-01-16 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0