lillasyster♥

Det här skrev min lillasyster i sin blogg på lunarstorm när hon gick i femman.

"hej idag är jag på uvlens fritids klubb :) de är okej folkk ska pricis till å sjunga lena ph ont det gör ont på sin star. mina kanenr mår bra jag fick ett brev från min kusin Daniell hon bor i nya zeeland.Hon ska komma till sverigie den 6 decemmber jag kan knappt vänta jag har inte sätt henne på 6 ,år snart å när hon var här du hatade hon mej och bet mej hihi men då var hon bara 5 år.......imoron ska jag få tandställning OCH DET SUTOM ÄR DET DEN VÄRSTA TANDSTÄLLNING!! NATT TANDSTÄLLNING;(:. men nu måste jag dra syns :) "

ALLTSÅ SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT UNGE!!!!!!!!!!!!!!! nu är hon tretton år och kommer säkert inte ens ihåg de där :)snuttan


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHA MEN NIIIIIIIINA

2009-01-05 @ 15:16:11
Postat av: nina

hahah fyfan va ful man är då :D<333

2009-01-05 @ 23:55:04
Postat av: johanna

hanna jag tänker på en annan blogg nu! ;)

2009-01-06 @ 06:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0