Lördags

Tänkte berätta lite om min Lördag. Det började med att jag fixa och trixa och hade aptråkigt hemma. Elin kom ju BARA tre timmar sent =) Jag hon och Nina satt och spela kort och snarka skit =) Sen så tog vi nio bussen till stan och tjugo över till valbo Alltså bussen va så jääääääääävlaaaa full. Helt sjukt, bara 94or och skit. Men dom försvann på festen, typ kom inte in eller nått :p


Iaf så hade vi såå jävla kul jag och Elin, helt sjuk kväll och en sak som hände där går inte och FÅR inte nämnas, varken på bloggen eller irl! Hahahahhaahhaha. Men iaf så gjorde Emma illa sig också och e va ju katastrooof ett tag. Men jag vill nog inte nämna så mycket alls mer, kom hem runt två iaf och de finns en kille som borde kallas tjej som kan hänga sig själv och sin jävla åsna med ***sugar läppar =)


puss här kommer lite bilder iaf =)















1. Mitt hår för kvällen
2. SNYGGG newyork-tee,
3. SötaEG och HG
4. Coola EG och HG
5. EG och HG väntar på bussen
6. Risbild - Elin Emma Hanna
7. Puss på lillasyster
8. älskade elin och lilla emma =)
9. Emma och Elin
10. Hanna Emma Elin
11. Hanna Emma Elin

det här är alltså bilder som egentligen inte borde visas


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyyyyyfan va snygga grrr, och ge ma håret!!!!!!!!!!! ;)

2009-01-26 @ 15:00:23
Postat av: Wickan Ahlin

nejeeee ;) johanna ringde och de fanns bara en plats kvar :D

2009-01-26 @ 18:49:56
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: Wickan Ahlin

Jaha oj :D

jaa men när vi ringde fanns de bara en plats och de va prick vid två :S skit knäppt :D jag fattar inte hur man bokar på internet :D

2009-01-26 @ 20:28:01
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: anna boström

vilket hår du har:O skit snyggt!



söt äru med!

2009-01-26 @ 20:33:11
URL: http://abostrom.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA döööööööööör!

där va man allt bra jävla äckli' vaaa ;)

2009-01-28 @ 21:52:30
URL: http://emmmaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0