Love me, Hate me, Say what you want about me

Heej hallonbåtar =)


Hoppas allt är bra med er, med mig är det super. Är ju heelt ledig  nu fram till på måndag och det känns sååååå skönt =) Helgens planer så här långt är att idag ska jag på köpis med frugan sen blir det yoga på kvällen, läbbigt =D

Efter Yogan blir de hem och kolla någon film och ta det lugnt i min ensamhet, ska nog ha lite hemma spa om jag orkar.


Sen om jag ska vara ärlig så har jag inge riktiga planer för helgen, men de brukar ju bli så att jag leker med Elin, sen ska jag träna på söndag och så kommer lillasyster hem imorgon..


Nu måste jag skynda mig lite så jag inte missar bussen till stan, är ju faktiskt bara halvt sminkad :p hihi


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

bli medlem på gratismakeup.se och samla poäng och sen få presentkort på kicks!!!! :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=76680

2009-01-22 @ 23:36:50
Postat av: anna boström

den visningsbilden du har, så har du ju ett hårband, vart är de ifrån? ja vill me ha ett sånt men hittar de ingenstans!!



haft en bra dag annars?

2009-01-26 @ 20:34:35
URL: http://abostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0