Måndäy mårning

Tjillevippen!

Just nu ligger jag i sängen, helt mörkt i rummet och jag vill inte gå uppp!!!! Bijon slutade inte förrän kvart i tolv igår så jag kanske var hemma fem i 12? Somnade iaf seent och nu ligger jag här lixx och är inte taggad för att gå upp och fixa mig även fast jag tar bussen om en timme. De blir till att använda Hair-Reviving Toweletters från kollektionen "so Sexy" av Victoria's Secret nu alltså så håret blir på topp innan skolan =)


Dagens planer är iaf att trääänaa efter skolan. Skulle egentligen gått på skivstång men de lät ju typ hur läskigt som helst så de får bli ett medelpass =) skönt! Nu måste jag pallra mig upp ur sängen. Tjaråååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0