mys eftermiddag

Tjabba, sitter i mitt äckligt fula rum just nu och trallar lite av lycka =) För jag har världens bästa liv faktiskt! Hihi, synd att ni inte får känna samma sak men ah, jag kan inte hjälpat!


Gjorde nyss lite business med Elins boiii, så nu kan man kalla mig business women också =) kärt barn har många namn förstår ni..


Idag efter skolan så tog jag och EG en tur på staden för att finna kläder, de gjorde vi inte idag men de kanske är bra eftersom att jag idag hittade kläder med prislappen kvar som jag glömt att jag köpt. Wopsie Dejsie. Efter stadsturen blev de IceTea på Wejns och Hot Tea för EG! så myyyys!


Sen hände hemliga saker och jag fick springa till bussen för att slippa stå på stan och vänta ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0