New York

Heeej vackra och o-vackra människor =)


Vaknade nyss, sitter här i sängen med en tee från NewYork, En tjockiströja från NewYork, en BH från NewYork och trosor från NewYork. Behöver jag ens nämna att jag saknar NewYork? Och framförallt Time Square! Kommer nästan inte ihåg känslan när vi stog där i trappen på time sqaue och kollade mot alla lysen och reklamskuyltar. Och jag vill ha den känslan igen, de är det HÄFTIGASTE jag vart med om i mitt liv.. Börjar sent idag så jag hinner kolla på massa bilder från där.


UNDERBARA MANHATTAN <3



Om jag fick bestämma så skulle det vara obligatoriskt att besöka NY innan döden
Varje människa har rätt till att besöka NEWYORK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0