Nobody is perfect

Fick för några timmar sen ett telefon samtal när en ARG flicka var sååå jävla sur på ett blogginlägg skrivit av en annan ung dam.. Jag fick höra inlägget och höll på att DÖ, hahahahha jag kan inte förstå hur man kan ha så höga tankar om sig själv när man är så, ja, liten och egentligen ensam utan att förstå det .. .


Ett helt inlägg som handlar om hur perfekt hon själv är medan hon trycker ner andra människor gång på gång. Är det något att leva på ? Att trycka ner andra för att själv må bättre? Du har blivit mobbad hela livet och förstår ändå inte hur man beter sig mot folk. Hur kan du inte förstå att folk mår dåligt av de du skriver, att folk blir upprörda, tar åt sig och ringer mig av ilska? Det finns inte i min värld.


Visst, du kanske mår bra just nu, är inte mobbad längre och har det enklare i ditt liv än på många år, MEN de ger dig ingen rätt att trycka ner andra och därbland mina kompisar. Jag fattar inte ens att folk orkar höra  på ditt bullprupp..


Så för att avsluta inlägget skriver jag, snygg-hanna,

Nobody is perfect, I'm Nobody

Söt  Amända på bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0