öh-ow

shitt, jag ligger efter!!! elin ska smiska mig nu för att jag inte skrivit några inlägg idag men de har hon! TVÅ till på köpet, förlåt fänz.

Som ni kanske förstår så befinner jag mig på hemma plan (hos elin alltså) och vi lagar mat, eller hon gör iaf. för jag tror inte hon låter mig för hon vet hur dålig jag är med mat och hemma sysslor MEN idag lyckades jag med det omöjliga - att tvätta OCH torktumla =) åååh duktig hanna och mamma blev glad :D

Jag har även vart på stan idag med min älskling elligörl vi fixade biljetter till i taket lyser stjärnorna, jag trorvi kommer gråta. Efter det så får vi se vart de bär jag vill iaf träffa "uppsala" hähä.  Så jag ska alltså umgås med måns och bull idag ;) Mimmi är måns och jag och elin är bill och bull, så är de jämt i skolan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0