Omg på old swedish

Idag har jag tränat med elin. omg va jobbigt de va, 90 minuter kibox och vi va helt slut ett tag, vattnet tog till och med slut och de va en tjej som drack TRE vattenflaskor, kan jag förstå! höhö. Jag kicka iaf elins äs för ja är så stark =)

Efter träningen så va båda så jäävla slut att vi inte ens orkade gå till bussen (eller elin till hennes hem) så vi satt och mös på en bänk. När klockan va sådär 17 över och jag skulle till bussen så träffa jag en bekant och MISSA bussen, så jag SPRANG ikapp elin som hade kommit ända till den där vietames resturangen och sen gick jag till hennes hem, så va jag helt depp för jag lära GÅ till  sätra, fyfan, va nära på att börja gråta för jag va så jävla slut. Men de va bara att gå.

Kom till sjukhuset typ och sen hittade nina och raffe mig så jag fick skjuss och vi bestämde att de blir stan imon och lunch hos dom innan!

Sen vill jag också säga att jag och dilan diskuterade ordet "gudskelov" som hon trodde stavades "guskelov" och jag trodde stavades "guchelov" men de lät för modernt tyckte hon ;)
Sen kom hon på att de henne gudskelov..

Hanna- aha, men vad betyder de då ?
Dilan - typ omg på old school swedish

gulligt ju, nästan lika gullit som mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0