pinsamt!

juste glömde en sak.. .

Nu när jag åkte buss till Elin och hoppade på bussen så sa bussköraren "gillar du att åka min buss eller? höhöhö, det är tredje gången idag på bara några timmar" och jag ba heheheh skratta lite blygt sådär och mumlar typ att jag älskar att åka hans buss,

sen går jag och sätter mig och skriver sms till lite folk och HELT plötsligt kommer jag på, att jag sitter oh SJUNGER HÖGT i bussen, alltså dååååå höll jag på att börja gråta och dö på samma gång. de va ju inte lite jag sjöng heller, höll säkert på i fem minuter alltså hahahah..

när jag vände mig om och kollade lite försiktigt om någon hört så kollade ALLA!!!!!!!!!!

hej jag heter hanna och borde ha munkavel när jag åker buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0