thoreeeen apskol

Hej kottar!

Sitter här på Thoren nu, är arg på min busschafför på väg hit. Han var typ lika idiot som tjejerna i business, men jag överlevde iaf =) hualiiiiigeeen! Så nu sitter jag här i skolan med Elin, Madde och Amanda. Mimmi vårt hjärta sitter framför oss med Louise och Bellis.


Igår tränade jag och Elin dirr efterskolan. Gjorde så jävla ont i heeela kroppen, så när jag kom hem, så kollade jag på fötterna och hade FULLT med blåsor, och sen blåmärken på stjärten och knäna :p haha katastrooof alltså!! Men jag överlever de med. Jag är alltså en riktig sörvajvör HÄHÄHÄHÄ!


Nu ska jag skriva valfritt om vilket ämne som helst i fem minuter! Puss på la


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0