Året som gått.

Januari: Förstörde hela håret genom att klippa lugg för att bevisa för mitt ex att jag vågade, var inte alls nöjd. Månaden tillbringades mest med mitt ex då vi mös och var kära :p

Februari: Var lite för beroende över hur kroppen såg ut, jobbade på engelbrekt och sa upp kontakten med de "vänner" som förstörde mig psykskt!

Mars: Mike snaggade sig, jag kom närmare nya tjejer i klassen och min barndomskompis och en av mina systrar fyllde =) .

April: Köpte ny mobil, vart beroende av dumleklubbor och glassade mest runt i vår värmen =) Flätade jämt luggen och hade en söt blomma i den! underbart

Maj: kollade hus i valbo som vi inte köpte tack och lov, fick bra kontakt med dilan igen och livet lekte. Slutade hata elinockså kanske en vecka innan de tog slut mellan mig och mitt ex. Kom över de ganska snabbt med tanke hur jag mådde i de förhållne

Juni:Hade mys, kunde gå runt i klänningar och livet lekte, var med melinda varje dag, bland jessica med. Kunde ligga på en filt i bollan och njuta av livet, fyllde 17, träffa massa killar, skolavslutning och avslut med värlens bästa musik, slutade ettan, melinda fyllde och midsommar va hur bra som helst. Blev lite inlööve ett tag. Sommar jobbade!

Juli: Matildas maskerad va nog roligast, va fortfarande med melinda jääämt! sommarjobbade, lektmed jessicat, sluta sommarjobba, lager 157 med bästaste, saknade 2006 och spendera lönen. Träffade Elin på en fest och hade apkul med henne och jessicat

Augusti:  Cityfesten! underbart. Förlora kontakten medmelinda, träffade dilan mer än vandligt .Fick veta att vi skulle till NY, badade och njöt av de sista sommarlovsdagarna. Började även vara med mims och elin every day när skolan börja och starta värlens roligaste liv och blogg. Blev också fotad som "modell" till en portfolio. Konrad föddes

September: Enligt min bdb så kretsade livet kring elin, mimmi och hertiginnorna. Jag och elin fick ap bra kontakt och lekte typ everday :p

Oktober: Började praktika med världens bästa elin, bloggen lades ner lite eftersom! Fikade typ jääämt

November: FIKA FIKA FIKA,. leka leka leka, så såg mina och elins dagarut. hihi men jag klagar inte direkt ;) höh

December: NEWYORK!!!!!!! var ifrån elin nästan en månad, sorgligt. Kom närmare mimmi nävi pte neråt i sverige till fört uppsala sen jönköping och svenljunga. kuljul :D

Årets händelse: Newyork

Årets betyg: MVG i alla ämnen ;) Haha nä.. men nästan!

Årets klädesplagg: leggins. jeans är verkligen inget för mig :p

Årets brist: Min klumphet som gjort att jag fortfarande har ont i knät sen jag skull stajla på idrotten

Årets fest: Matildas 18årsfest eller vår halloween fest.

Årets förändring: blev mycket gladare och har ingen kvar i livet som trycker ner mig psyiskt, eller jo en (a) en hemlig

Årets låt: Går inte att svara på denna.. Dagens låt borde man mer svara på.

Årets album: samma lika


Årets konsert: passar på den ju.

Årets vänskap: Elin Melinda och Mimmi

Årets jobbigaste:
Alla svek i början av året. nej tack till dom och er.

Årets top-of-mind: Alla minnen jag har med hertiginnorna :D och musiken i ettan, den va mys.

Årets sötaste tjej:
dum fråga JAG såklart

Årets saknade vänner: Frida! min älskade barndomskompis som jag knappt ser längre, och melinda de senaste halvåret

Årets köp: ingen arning, min mobil kanske :)

Årets saknad: sommaren 06

Årets TV-serie:  Greek,Satc, OTH!!!! 90210,


Årets bästa film: Sex and the city - the movie!

Årets sämsta film: Tommi eller va den hette, som jag såg med elin, johanna, nina och hennes kompis, hah värdelös oh ingen fatta någonting, skulle va en skräckis men nja, inte direkt

Årets maträtt: kyckling sweetan ;) höö

Årets framgång: passelipass

Årets roliga: Sååå mycket som vart roligt, över förväntningar

Årets roligaste människa: om jag ska va ärlig så mig ;) och kanske elin då eftersom hon nästan är lika kul ;)

Årets kollegor: elin och anglica

Årets förebild:
Carolina Gynning (a)

Årets dag: de flesa dagar

Årets ånger: ångrar inget speciellt mycket

Årets klippa: Nina

Årets viktigaste: Familjen och de äkta vännerna

Årets inspirationskälla: Gina modellen ;) grr

Årets abstinens: va betyder abstinens?

Årets hemsida: Men daah, hrtiginnorna såklart

Årets upplyft: öh va?


Årets mål inför nästa år: Bli en gladare person (om de är möjlgt) sen inte dömma folk utan låta alla få en chans och visa vart gränsen går. Inte släppa in folk förmycket i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: EVELINA

snygg du va på "profil" bilden :D

2009-01-06 @ 18:46:11
URL: http://glamourforeve.blogg.se/
Postat av: pinnen

sjysta nyårslista, ska vi knysta och pysta?

2009-01-06 @ 18:59:02
URL: http://odawg.blogg.se/
Postat av: elin-g

hanna är söt och du kan inte bli gladare så nu slipper du tänka på de :D pusselipuss

2009-01-06 @ 23:19:30
URL: http://elinhlund.blogg.se/
Postat av: MATILDA

tack för att ni gjorde min birthday så braaa:D

2009-01-07 @ 18:49:58
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0