Socialt självmord

Tja fänz.
Jag sitter i skolan nu och leker arbetstagare och arbetsgivare med mims, mycket lärorikt, oerhört lärorikt. Vi saknar elin, hon är sjuk! sen så är jag trött så jag håller på att döööö. Sov kanske en och en halv timme inatt..
så jag är tröööööööött!! och hungrig, jag och mims kollade bilder från usa ochde va mat på vissa. MUMS JUUUU!

Alltså jag är nog vääärldens segaste fruktätare. En mandarin tar typ en timme om jag har tur och jag åt nyss ett äpple, de tog typ 40 minute innan jag kasta det halvklart :p och grejen är att jag åt hela tiden.
åh vilka ointressanta inlägg jag skriver :D hahah

får nog pausa lite så jag inte låter som "JM" och "ML"
hahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahah de skulle ju vara socialt självmord!!!

pusspåmimmi och elin som ligger hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0