Utmanad

Utmanad!

Jag blev utmatad av: http://abostrom.blogg.se/



Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.


1. Jag tycker att klackisar är skönare att gå i än typ tygskor
2. Jag har lärt mig att skratta åt de som har något emot mig
3. Jag säger alltid vad jag tycker, oavsett vad de ger för konsekvenser
4. Jag brukar tänka RIKTIGT konstiga tankar. Igår kunde jag som tillexempel inte sova för jag tänkte på om dom hade en rektor på högskolan, man har ju aldrig fått höra något om en
5. Snooze funktionen är min bästa vän
6. Att fylla 18 skrämmer mig  
7. Jag har nästan aldrig jeans

 8. Jag kommer inte på något mer

Jag utmanar:
orkar inte utmana någon (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0